Fredag 27/11

Så här kul hade vi i fredags efter hockeyn!

Vem passar bäst i peruken (Benita) ?

MOA


IDA


SARA



//I

Händer ikväll då?

Hockey! Men sen då?




//I

Bilder från den 21 nov

Nu kommer lite bilder från lördagen,
det finns endast bilder från i början av kvällen, och när alla har gått hem haha.
Menmen några är bättre än inga. Njut! Spec av partybrillorna :)


   

21 november

NU KÖR VI!!!




20 november

Så här det slutar när jag och Moa är ifrån varandra en fredag.




//S

Biljetter

Idag har jag Sara och Frida hämtat ut biljetterna till New moon!
De gillar vi!



//I

new moon

Idag beställde ida biljetter till New Moon,
ska ju bli så jävla bra!
Jag, ida och frida den 22 nov!



// S

Fredag!

Jag, Sara Ida o Matilda kollade hockey (5-6 Tuna-Örebro) o drack cider. Sedan drog sara å jag in till stan o bara gick runt o till slut hitta vi en fest som vi genast drog på! De va inge drag så vi gick hem till sara o sov.   

/// M


snö-äckel-väder

 
Jag ser de snöar, Jag ser de snöar å fy fan vad det är värdelöst!! // M

Bilderna från i lördags hos godö

               //// M

Fler bilder från festen förr förra helgen!



//I

RSS 2.0