Fest hos Morina!




//I

Halloween fest

  RESULTATET!  

Hoppas grabbarna vinner mot Hällefors också =)      // M

30 okt

Fy fan va kul det är att inte vara 18 när nästintill alla man känner är det......
//S

Halloween fest!

Idag ska jag och Moa på Morinas Halloween party!
Tyvärr kan ju inte Sara följa med för vi ska gå ut efteråt!
Det är halloween maskerad på konrad! :D
Lägger in bilder från kvällen imorgon eller nått.

//I

28 / 10

  

Nya party kläderna kanske? xD


                                    // M

Texten

Jag har fösökt göra texten större så det ska vara enklare att läsa,
men av nån aledning funkar det bara i vissa inlägg?
skumt....

//S

28 oktober

jahap då får vi se vad som händer i helgen då,
Idag var vi ner på stan,
Tror Moa har bilder.
Jätte fina när jag och moa provar "kläder" haha.

//S

Från den 24 oktober

Nu kommer det lite bilder från lördags.
Jag har gjort en film som det var meningen
att jag skulle lägga upp men det gick inte
så bra haha så ni får nöja er med det här så länge.

"Chill fest - Inte brakfest"

Klicka för större bilder



                               

// S


Tuna - Kungsör





Hockey kväll! Sara leker i rutschkanan eller hur fan de stavas :)

Ida Är taggad till 1000 =)
Vi vann med 5-4 =)     /// M

23 oktober



Ida leker tittut

//S

Första 3 bilderna med den nya kameran!

  Moa nöjd!



 Jag med såklart!


 Sara vart nog nöjdas av alla!
// I


=)

Woohoo våran kamera har kommit =) Bilder kommer väl upp ikväll eller i morgon :D //M

Topp 5

Första topp fem listan, bliiiiir, M's party face !


5.
       


4.
       


3. 
       

2.

       

1.  Taaddaaa!

      


// S


22 Oktober

Här kommer en ny blogg,
som mest kommer att handla om,
vårat "umgänges" liv.
Så det kommer alltså vara alla tre tjejer som hela tiden uppdaterar.
Och så snart den nya party kameran är inhandlad,
kmr den här bloggen att bombas av massa
snygga party bilder!

RSS 2.0